Friday, December 3, 2010

Thanks for the award

Thanks dekat Encik L sebab sudi kongsikan award ni pada saya =P
Okay, jum sama-sama lah kita menjawab soalan ni.

1.name sebenar aku?
Nama sebenar aku hampir sama dengan nama blog aku ni cuma kena tambah satu huruf jer lagi.. Haha. Cepat teka??

2.pndangan tntang pemberi award..simple mimple saje ^^ heeeee
Dari apa yang aku tahu, of course lah dia berjantina lelaki kalau aku dah memanggilnya Encik L. Berzodiak virgo dan orangnya baik hati macam aku ni.

3.besday ?
Besday ker birthday? Kalau birthday, 21 march time spring equinox.. Siapa yang li hai Geografi tu mesti dia tahu kan?

4.anda sht??? 
Semestinya.. Kalau sakit, tak terjawablah soalan ni yer..
Pada siapa-siapa yang sudi, ambillah award ni.. ^^

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nice :)

semoga sehat selalu

hans said...

comel awards nih
sonok la kamu dapat

P/S : Download Filem : Jangan Pandangan Belakang Congkak 2 & Devil

Rowena Chasez said...

wahh..kmk lamak dah xpat award2 camtok kowh...
hehee~

Liana Ryan said...

Anisa: ^^

Liana Ryan said...

hans: kamu nak ambik la.. hehe

Liana Ryan said...

rowena: kmk pun.. baru2 tok ja dapat

sekuk tawa said...

bes r ko dapt award ek...aku berhasad dengki ni..

Liana Ryan said...

sekuk tawa: ambik r klu nak

hans said...

hehehe
thanks yer

P/S : Download Filem : Jangan Pandangan Belakang Congkak 2 & Devil

sekuk tawa said...

muahah..pemurah tol ko ek..

Liana Ryan said...

hans: welcome ^^

Liana Ryan said...

sekuk tawa: biar pemurah, jangan jadi murah.. hehehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

dpt award??
seronokk laah!!

Liana Ryan said...

fifiey: =D