Thursday, July 16, 2015

Gadis pipi tembam muka gemuk


Aku boleh dikategorikan perempuan yang ber-muka gemuk, tapi bukan besar atau bersegi. Memang, memang spesies muka aku ni berpotensi untuk mendapat doublechin (padahal memang maju sudah ke sana). Aku pun kurang pasti macam mana nak buat senaman muka supaya lebih kurus, kalau nak hilangkan doublechin tu tahulah kot.

Pun boleh. Pipi dah jatuh

Perempuan kalau yang pipi tembam tapi muka dia tak gemuk masih runcing memang comel. Macam artis Korea tu tu.. tak ingat nama (aku bukan KPOP fan tegar).


No comments: